Voor al uw vragen over een bestelling of andere informatie over Wehkamp kan u terecht bij Wehkamp klantenservice. In principe streven wij er natuurlijk naar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarnaast kan u veel informatie teruglezen op onze website wehkamp.nl. Maar er kunnen allerlei redenen zijn dat klanten er behoefte aan hebben. Zo is het mogelijk dat de informatie voor sommigen toch niet duidelijk is. In dat geval is het prettig als er mensen beschikbaar zijn die het voor duidelijker verwoorden zodat er geen misverstanden ontstaan.

De dienstverlening van de Wehkamp klantenservice

Bij de Wehkamp klantenservice kan u eigenlijk voor alle vragen terecht. De medewerkers vinden niet zo gauw iets raar en zijn meer dan bereid om onduidelijkheid bij u weg te nemen. U kan onder meer voor de volgende onderwerpen bij ons terecht:

  • Bestellingen
  • Bezorgen en afhalen
  • Betalingen
  • Retour en ruilen

Dit zijn over het algemeen wel de gewoonlijke onderwerpen waarvoor mensen een servicedesk bellen. Wanneer er bijvoorbeeld een bestelling niet geleverd, of u wilt iets wijzigen in de bezorginggegevens. Voor dit soort dingen kan u contact opnemen met de Wehkamp klantenservice.

Controleer uw wijzigingen

Door het internet heeft u nu zelf meer invloed op de informatie die u doorgeeft. Door een eigen account aan te maken kan u alles zelf in de gaten houden en beheren. Over het beheer en het aanmaken van een account staat ook zoveel mogelijk vermeld op de website. Adreswijzigingen of veranderingen van rekeningnummer of inloggegevens zijn eenvoudig online door te geven. Ter controle neemt u contact op met de medewerkers om er zeker van te zijn dat wij over de juiste gegevens beschikken. De wijze waarop u onze hulp inschakelt bepaalt u helemaal zelf, dat kan via e-mail, telefoon of via het online formulier.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/wehkamp-klantenservice/